završni rad
AI and Human Customer Service in Hotels

Kojaković, Jak
RIT Croatia

Citirajte ovaj rad

Kojaković, J. (2024). AI and Human Customer Service in Hotels (Završni rad). Dubrovnik: RIT Croatia. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

Kojaković, Jak. "AI and Human Customer Service in Hotels." Završni rad, RIT Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

Kojaković, Jak. "AI and Human Customer Service in Hotels." Završni rad, RIT Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

Kojaković, J. (2024). 'AI and Human Customer Service in Hotels', Završni rad, RIT Croatia, citirano: 19.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

Kojaković J. AI and Human Customer Service in Hotels [Završni rad]. Dubrovnik: RIT Croatia; 2024 [pristupljeno 19.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

J. Kojaković, "AI and Human Customer Service in Hotels", Završni rad, RIT Croatia, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:229:472479

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.